2011. november 7., hétfő

Éjszakai élet

Nos igen, 1,5-2 évvel ezelőtt, még animés időszakomat éltem. Volt egy anime ami nagyon megfogott. Vámpírokról szólt. Hát ja, túléltük a Twillight-ot is. Szóval, a nagy vámpírmánia idején, engem is érdekeltek ezek a lények. Elég sok helyen olvasgattam utánuk. Sok tiltott helyre betettem a lábam, de hát ilyen az emberi kíváncsiság. Mi lett az eredménye? Nem sok. Nagy adag fenyegetés, persze miért pont én hagynám magam. Sötét titkok, és egy szerelem. Utóbbinak pár gyönyörű hetet köszönhetek. Aztán szakítás, és végül annyiba maradt.
Hát ekkoriban gondoltam, hogy könnyebb az érzéseimet(bár lehet, hogy titkos vágyaimat) leírni. Először csak naplónak szántam, aztán a végén már könyvnek terveztem. Végül négy fejezetig jutottam.
Azóta teljesen leálltam a vámpír témával. Gyakran eszembe jut, hogy folytatnom kéne, biztatnak is páran, de én csak akkor tudok írni ha van ihletem.
Úgy döntöttem megosztom a már meglévő részeket.
Remélem tetszeni fog!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése